Skärpning....

Efter en snabb blick
i spegeln OCH tvättkorgen,
insåg jag till min bedrövelse
att det inte va läge för sjön.
Satan i gatan.
Tvättkorgen svämmade över.
Så också fettvalkarna.
Nu finns det fan inga ursäkter.
Ingen återvändo.
What so ever!

Första hindret va det lättaste.
Bara att slänga in skiten i
tvättmaskinen.
Vad gäller fettvalkarna då.
Moment 22 lixom.
MEN,nu har jag inhandlat
Nutrilette iallafall.
Jag VET att jag kommer
få spykänslor efter första
glaset som ska drickas.
Så jävla pipplig är jag.
Hur fan kan jag ha låtit
det gå så här långt???
Kan inte fatta....

Jag är ju inte ens blond!!!!





Kommentarer
Postat av: emma

hårbilden kommer när jag har tid att lägga att lägga in bilder i datorn ;D! snart..

2009-07-18 @ 14:50:23
URL: http://ebsvensson.blogg.se/
Postat av: emma

oj, blev visst lite fel i meningen där ;)

2009-07-18 @ 14:51:09
URL: http://ebsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0