SEX...

...gånger om da´n tänker jag
på godis.
MINST.
Men idag har jag inte ägnat
det en enda tanke.
Jag va bara så jävla glad när
salladen äntligen låg på tallriken.
Det är ju helt sjukt,att man kan bli
som förbytt på bara nåra dagar!

Det finns ju annat sex oxå.
Den sorten man kan förlora
nåra kalorier av att ägna sej åt.
Ja inte i tanken alltså.
Jag menar riktigt utövande.
Om man har lust vill säja...
Och det kan man ju ha.
Som nu t.e.x!
Lite datorsex är inte att förakta.
Troligtvis har jag bränt en sisådär
4-5 kalorier bara av att smeka dom
svarta tangenterna.

Bra!
Då kan jag gå på efterrätten.
Jordgubbar & mörk choklad!
NU....


Lovely...


Det här sparar jag till senare.....

Man är väl för fan i sina bästa år....ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0