Ser ju verkligen (o) lovande ut...

Idag är det dagen D.
Måndagen då pulvret
ska börja intas.
5 gånger om da´n!

Nr 1) Jag GLÖMDE väga mej.
Nr 2) Jag har aldrig varit så
jävla sugen på frukost som JUST IDAG!
(då ska man notera att jag ALDRIG äter
frukost i normala fall)

Först intogs det sedvanliga morronkaffet.
Det fick rejäl fart på magen,så den biten
är nu avklarad.
Redan här har jag antagligen blivit av med
ett par hekto.
Bra början vetja.

Sen ska man ju dricka en helvetes
massa vatten oxå.
Minst 2 liter eller nåt.
Typ fesljummet.
Jag måste antagligen ha en kräkspåse
tillgänglig 24/7,när hulkningarna sätter in.

Men vem har sagt att det är lätt att bli av
med en efterhängsen idiot????

Fast jag är ju van vid det här laget.
Har viss erfarenhet av sånt här.

Let the mission begin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0