På väg in i vuxenvärlden...

...på PRO nivå.
TYP.
(söndagsgrillat med M & B)

Alltså,lilla J och jag ska
lära oss umgås som vuxna.
Och det vore väl fan om man
inte lärde sej nåt.
Som att äta med både gaffel
och kniv.
Tugga ur innan man pratar
och ABSOLUT INTE rapa.
Inte under några somhelst
omständigheter.

Jag känner mej faktiskt mer
nervös än inför morrondagens
bantningskur.
Och det vill inte säja lite.

Sen undrar jag vad vi ska prata
om i flera timmar...
Hm.
Kanske kan vi diskutera B´s
dragspelsuppträdanden.
Eller nya pallen på altanen.
Ja,det ger sej väl.
Om jag känner M rätt,så blir
iaf jag serverad både ett,två
och tre glas vin till maten.

Och det kan som vi vet få vem
som helst att öppna truten.
Jag har ju i vanliga fall lite
problem mad att konversera
utan alkohol....
Eller om det va tvärtom!!!

Det-här-ska-bli-livat-tror-jag-nog!





Jag & M på altanen ikväll.....
(Jag kommer nog fan göra mej bra som vinsippar pensio)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0