På riktiga vischan...

...bor den lilla varelsen.
Jag lyckades få en bild
idag oxå.
Hon hade varit sådär jävla
duktig,somrig och perfect
som mamma idag.
Varit med ungarna och
badat.
Fan vad man får dåligt
samvete när man hör sånt.
För att hennes dag skulle
fortsätta i samma anda,så
skjutsade jag dit sonen OCH
två kompisar.(för sleepover)
Så nu är det full rulle i huset
på landet kan jag tala om.
Fiiina,söta,snälla,rara lilla Y,
tack för kaffet!
Och vet du vad???
Nu ska jag softa med tretåren
på min balle.
Det-är-barnfritt-här-ikväll....
Moahahaha!!!!


Se så glad hon är lilla "kolloföreståndarinnan".(Än så länge!)


M.(Sparv)Uggla rev av en av sina slagdängor.Typ skivor till kaffet fast live!
Notera att den lilla varelsens man sitter och bolmar PRECIS bredvid mej...


Den här "cocktailen" skrämmer dom "kollobarn" med!
Dom va lixom redan förlorade innan "A non smoking generation"....
 

Sånt här tjafs smutsar jag inte ner min kropp med längre......


Ägg däremot är helt ok att äta.
Men jag blev jävligt besviken när jag såg att det inte va vaktelägg...
Nån klass ska det väl va iallafall!Simpel bondomelett???NEJ TACK!

Som sagt:det är lugnt & tyst här!
Jag nämnde väl B A R N F R I T T va!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahhhhhhhhhhhh......





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0