Onsdagar är mina turdagar....

....tror jag!
Iallafall läste jag det
i nåt horoskop för typ
hundra år sen.
Och eftersom jag då,på
en onsdag vann lite kosing
på hästar så fortsätter jag
inbilla mej att just onsdagar
är turdagar!
Som sagt,är man tillräckligt
koko i planeten så kan man
lura sej lite varje vecka!
Ding dong!
      

Imorr´n är det just en sån dag.
Onsdag alltså.
Och troligtvis vinner jag på Lotto.
(max 21 spänn,ungefär)
NOT ens det!
För 125 miljoner är ju aningen
i mesta laget.
(Nutrilette livet ut skulle det räcka till)

Men skulle jag inte vinna så
kommer det fler onsdagar.
Typ en i varje vecka!

Imorr´n ska jag iaf ha
en (kul)turdag...
     



Sweet dreams.
Vad drömmer ni om???







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0