Jag ska skipa nattro!

Inatt kunde jag INTE somna.
En snorunge i en vit volvo
åkte fram och tillbaka,fram
och tillbaka utanför sovrums-
fönstret.
UTAN AVGASSYSTEM.

Tutade.
Varvade motorn.
Tutade igen.

Men hallå,det är ju jättecoolt.
Klockan 3 på natten.

Jag gick upp och filmade
ungjäveln.
Filmen är nu postad till
trafikpolisen.
Och Youtube.
Och soc.

Inatt ska jag förekomma det
lilla äcklet.
Funderar på tre varianter.
1) Luftgevär,stå bakom trädet
och skjuta varningsskott i bakluckan.
2) Köra ut grannens rullator framför bilen.
(Sorry G,jag köper en ny)
3) Och det här tror jag är mest effektivt:
Jag går helt enkelt ner och ställer mej
MITT I GATAN när jag hör att sattyget kommer.
Tada,så blottar jag mej och viftar lite
med boobisarna.(tänk er Macarena)
Han kommer ju  bajsa på sej och
köra av vägen direkt.


Om jag går fram och kollar hur det gick???
Skulle väl inte tro det.
Jag går upp och lägger mej....

Skönhetssömnen väger tungt!
TYNGST...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0