Efter en liten shoppingrunda...

...kan det se ut såhär.


Notera att det hänger en kjol under skjortan.
Jag köpte den för att den va ganska tuff.
Iallafall på galgen.
När jag har den på mej ser jag ut som en dubbelgarageport-bakifrån.
JÄTTESMICKRANDE m.a.o!
NOT.
Dessutom har jag inte haft kjol på mej sen landstigningen i Normandie.
Närmare bestämt 6:e juni 1944.
Så det kanske är dax nu.
Annars kan den få hänga och se lite cool ut.
Kjolen hängde på en reaställning och kostade "bara"  1.379 kronor...
Jag vill lixom inte köpa skitbilliga kläder och känna mej sniken när jag
kommer fram till kassan.(Typ,här kommer en som bara köper nedsatta varor!)
Det känns jävligt bäscht!
Jag gav den söta lilla expediten 2.000 kronor och sa att hon kunde behålla
växeln....
Hon blev så glad att hon GAV mej ett par spetstrosor.
Men dom la jag i en kartong framför en Peruan som satt i en rullstol och spelade dragspel.
Jag hade bara nåra femhundralappar och han spelade samma låt hela tiden,så det va det inte värt.
Han hade amputerat ena benet stackarn,så han ger nog trosorna till frun.
Om han har nån.Dom hade ju ändå inte gjort sej så bra på honom hoppandes
på ett ben...
(Jag tror att han kanske fått kallbrand i benet om han suttit ute och spelat i kylan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0