DESPERAT...

Fy helvete.
Jag skulle just nu kunna
döda en elefant för att få
äta en påse Cheez ballz.

Men så tittar jag lite i
backspegeln och blir
påmind om att jag faktiskt
varit duktig i snart 2 veckor.

Och fler jävla "bilringar"
är det sista jag behöver nu.
Så jag skiter i att döda nån
elefant idag.
Jag känner bara en och jag
orkar ändå inte gå dit.

Men det går lika bra med jordgubbar!
(nu ljög jag lika bra som en O.D)


Det är fan ett halvår sen jag åt såna här sist.
6 månader sen jag hade fräschaste andedräkten
alla kategorier...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ävan fast man måste ha tråkigt ibland, så vill jag ju inte ha det just idag :P haha.

och tjena att du, ditt cheeseballs monstret, inte ätit de på ett halvår ;) haha

puss <3

2009-07-31 @ 19:24:03
Postat av: emma

det var från mig ;) haha! missade att skriva in detaljerna ;D

2009-07-31 @ 19:24:42
Postat av: Majso

Emma:

Det fatta jag väl att det va du....

Det är faktiskt sant,jag har INTE käkat C.B´s sen i januari.JAG LOVAR!!!

P.s:har det tråkiga blivit utbytt till myyyysfredag nu,eller???

Kram på´re!

=O)

2009-07-31 @ 19:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0