Binda som binda lixom...

Satt med en vän i telefon förut.
(nämner inget namn!)
Hon berättade att en kompis
till ena sonen hade slagit sej
och skrapat armbågen.
-"Alltså,han stod på en stor boll
och tappade balansen.Så när han
ramlade skrapade han i ena armbågen".
Men hur gick det då,undrade jag.
-"Jo,det blev ju helt uppskrapat.
Men jag satt på en gasolbinda"....
OKEJ!
-"Eller,jag menar...."
GASBINDA alltså svarade jag!!!

Fan,jag börjar bli lite orolig för
den flickan.
GASOLBINDA.....
Så här efteråt undrar jag om
hon kanske satt och "rökte på".

Det där rökat hon håller på med.
INTE BRA!
Byt sort fort som fan vetja!
GRÅ LEVEL-det säjer ju allt!!!


G A S B I N D A....


Sånt här ska man va försiktig med.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0