Amen vafan....

...om jag ska börja med
den där jävla sörjan(Nutrilette)
så gör jag det på måndag.
Vilken idiot börjar plåga sej
och hulka en lördag lixom???
INTE jag iaf.

Så.
Därför bakade jag godaste
kakan.Eller åtminstone den
enklaste av dom alla.
Man behöver inte ens ta fram
elvispen,man bara rör runt
lite granna.

Som sagt,nu jag har ytterligare
nåt kilo att ta itu med.
På måndag alltså.

Vid tangenterna: SVULLO!


Ser ju inte mycket ut för världen,men akta er va god!

Här kommer receptet om nån vill joina min (helg) viktuppgång!

Majso´s IGI kaka (dvs:ICKE IG)

Blanda:

  • 3 dl socker
  • 2.5 dl vetemjöl
  • 2 tsk bakpulver
  • 3 msk vaniljsocker

Smält 150 gr margarin (el.smör om man vill bli fetare)
med 1.5 dl mjölk.
Häll detta över mjölblandningen och rör ordentligt.
Tillsätt sen 2 ägg (ett i taget) och blanda väl.

Häll hela härligheten i smord bröad (cocosad) form och
grädda i 175 grader ca 40 min.Känn med sticka,kakan
ska inte vara snustorr!
Låt svalna!
(form med löstagbar kant är att rekommendera)
Kan med fördel serveras med glass och bär.
Alt.grädde om man vill ha ett ännu fetare intag!

                              NJUUUUUT!

Nu ska fettbomben (jag) dricka kaffe
och äta NYBAKAT.....

STÖR EJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0