Abstinens...

Jag mår inte bra.
Mina fötter mår inte bra.
Dom vill ha nya skor.
Näe dom SKRIKER efter
nya skor.

Jag har försummat min
skoshopping.

Det jag däremot INTE har
försummat är intaget
av onyttigheter.
Man jag kan inte börja än.
Att späka mej alltså!
Troligtvis tidigast på torsdag.
Man måste lixom gå väldigt
varsamt tillväga.
Trappa ner på rätt sätt.
Troligtvis med en utekväll
i goda flickors lag.
Lite rinnande onyttigheter.
Så man vet att kroppen
åtminstone inte torkar ut
första dagen på resten av
ens nya liv.
Man blir dessutom så jävla
mycket snyggare.
I ett par timmar iaf.
Så snygg som jag ALDRIG
nånsin varit förut.
Lura sej lite.
Skratta sej lite.
OCH...inte ångra sej
ett jävla dugg!

Men först:
SHOPPING.
SHOPPING.
SHOPPING.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0