Väntans tider!

Mellandottern är ute och roar sej ikväll.Hänger i baren och ÄR med polarna.Har man nyss blivit myndig,så bara MÅSTE man ju ut och festa vetja!När jag va i hennes ålder,bodde jag på värsta vischan och sista bussen hem gick 22.00.Troooligt att mamma skulle ha åkt 10 mil tur & retur för att hämta mej mitt i natten.No way!Nu har JAG som mamma BARA 10 mil tur & retur för att hämta MIN unge,så här sitter jag och väntar på att klockan ska bli strax efter 02.00!!!Gäääsp!Tiden går i snigelfart och jag känner redan hur jävla seg jag kommer va imorr´n bitti.MEN,bättre att skruttan kommer hem än att hon ska "slagga" hos en kompis syrras kusin som inte ens vet sin egen portkod!
Jag har egentligen inga som helst problem med att va uppe jättesent,men det är en sabla skillnad när man sitter och väntar.Att dessutom behöva ta på sej och åka alldeles ensam i mörkret,det är INTE kul!!!Det börjar verka medelåldern banne mej,sånt där man ser på TV tänka sej!
Bäst att brygga lite kaffe så man håller sej vaken....ett bra tag till.

     

                      

Kommentarer
Postat av: matilda

Tack för att du hämtade mig :D <3

2009-01-10 @ 15:32:39
URL: http://matildaelizabeth.blogg.se/meg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0