Telefonköer

Har återigen suttit i dess jävla telefonköer,bara för att konstarera att inte en jävel kan ge mej svar på frågorna!!Morr..
Man kan ju undra vad dom gör på sina kontor egentligen och inte minst hur fan dom kvalificerade sej till respektive anställningar...
Jag menar att om jag ringer för att få upplysningar eller för den delen svar på det jag undrar,ska det då va så förbannat svårt att FÅ ett vettigt SVAR???Jag vill INTE bli hänvisad till nån annan instans,som möjligtvis,kanske,i bästa fall har nån som kan bringa lite mer reda i den totala oreda som råder.Nu är jag riktigt "pissed off",vilket inte förbättrar standarden på denna torsdag.Snarare TVÄRTOM!

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0