Säj:CHEEZ!

Jag har många laster,men Cheez Balls är nog den mest "vanebildande"!
Jag kan inte sluta äta när jag väl har börjat.Känner mej som värsta sunket efteråt.För att inte tala om kombinationen kaffe & C.B´s...Yack!Fan,det blir som mjöl i truten och nersköljt med kaffe smakar det apa!Bättre med vatten kanske.?Eller så låter man helt enkelt bli att klämma i sej en 300 grams påse och känna sej kräksfärdig.
MEN,det är ju så gott..............iallafall ibland!
Det finns dock EN fördel,OM man mot förmodan inte har lust med lite "mys" och inte vill skylla på migrän eller nåt annat uttjatat,DÅ ska man käka Cheez Balls av bara fan!Ingen,jag säjer INGEN vill "hångla upp" ett C.B-stinkande
kaffemonster!Inte utan gasmask iallafall.
Kom just på att jag har en påse liggande,ingen tid att spilla!MUMS...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0