My brain is out of order...TOTALLY

Min hjärna funkar inte som den ska,inte resten av kroppen heller för den delen!Allt känns sådär "fucked up" och tråkigt och rent för jäkla......usch!
Jag känner mej som en sengångare,gör bara det ABSOLUT nödvändigaste,och det har jag för övrigt NOLL lust med.
Är det vårdepressionen som börjat eller vad fan försiggår???
Nu läääängtar jag bara på stundande "tjejkväll",med ost,kex & vin.Jävlar va skönt att få sitta och kackla som värsta hönsgården,utan tuppar och små kycklingar.(ka ka ka ka kaaaaaaaaa!)Alltid nåt att se fram emot,knappt två veckor kvar!Till dess får jag beska med att ha det som det är,OM inget jätteskojsigt mot förmodan skulle inträffa.Under har ju skett förr menar jag!



                            



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0