Min korthåriga syrra???

Helt otroligt hur jag kunde va så korkad när jag klippte av mej håret.Visserligen är det ett väldans bra tag sen,men jag glömmer ALDRIG synen i spegeln när frisörskan va klar!Fy fan,jag hade kunnat kräkas på henne utan svårighet.
Ja,ja,jag vet att det inte va hennes fel,men nån måste man väl få skylla på!!!
Jag hade ju sett en skitsnygg frisyr på bild,troligt att det blev så IRL...Tvärtom,jag kom inte ens i närheten av nån likhet.
MEN,nu vet jag det.Ska jag va korthårig framöver blir det med peruk.BASTA!


Döm själva vetja!!!!!!!!!!!!

 
                       

Kommentarer
Postat av: matilda

jag tycker sista bilden lätt, porrig ;)

2009-01-30 @ 19:47:03
Postat av: nettis

jag önskar mitt hår växte lika fort som ditt!! Puss Nettis

2009-02-03 @ 20:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0