Livet är en kamp...jag kämpar

Som sagt,"det är bara döda fiskar som flyter med strömmen" och än är jag inte i det tillståndet.
Däremot kan man ju bli mer än TRÖTT på att kämpa med alla vardagsbekymmer.Nu menar jag inte "jagvetintevadviskahatillmiddag" eller "jaghatarstädning" och sånt.Jag syftar mer på myndigheter och ett gammalt skit EX som fucking ALDRIG ger sej!!!!Sånt gör att jag rent allmänt känner mej som Majsosistilivet,TYP!!!
Fan,man skulle ha blivit advokat,då hade jag kunnat företräda mej själv under dessa 15 år!I och för sej så kan jag ju alla turer vid det här laget,men det skulle kanske bli lite struligt ändå i slutändan om jag själv behövde fixa allt.
Behöver dock ett helt skåp till alla pärmar med papper ang.advokater o dyl.Kanske jag äntligen får arslet ur vagnen och rensar ut lite gammal skit.Inte en dag för tidigt!

Tills vidare fortsätter jag att SIMMA MOT STRÖMMEN.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0