Inget är omöjligt...

Jag är en sån som tycker det är skitkul att tävla.När jag häromdagen såg en tävling där man kunde vinna en jättefin kamera,tänkte jag att det kan man ju prova.Det enda jag behövde göra var att ladda upp vinterbilder på "Reseguiden".Sagt och gjort,jag skapade ett konto och valde bilder.
Pling,plong så hade jag fått ett meddelande!En kille som kommenterade bilderna.Kul tänkte jag att nån bemödar sej med positiva utlåtanden.Pling,plong så kom ytterligare ett meddelande.Vi kan kalla honom Q.Den killen kommenterade inga bilder minsann.Nej han va PANG på rödbetan och frågade om jag hade nån MSN???Men tjena,helt plötsligt slängdes jag in på värsta "dejtingsajten"!!!Jag som i min enfald trodde att det va ett forum för ressugna där man delade med sej av bilder,tips och allmänna grejer om RESOR!I vilket fall som helst så fortsatte killen Q. : -"Var bor du,vad sysslar du med,lägg till mej på din lista sötis"!!!!!Jag blev både paff och full i skratt.Svarade diskret till en början,men när han inte gav sej utan skrev:-"Skaffa MSN,snabbare att "prata" där,din kille behöver ju inte veta nåt"!HALLÅ,är folk desperata,eller har dom svårt att gå in på en vanlig dejtingsida????
Killen Q gav sej inte, :-"Har du MSN?" JAAAAAAAAAAAAA;jag har både MSN,ett förhållande och ett jävligt bra sexliv....Var det nåt mer????Total tystnad i meddelandekorgen!Efter 30 minuter plingade det till från killen Q,ett kort avmätt:"Oki!!!"
Jag har kollat runt bland andra medlemmars upplagda bilder,och INGENSTANS har jag sett utvikningsbilder eller nåt liknande.Killen Q måste ha blandat ihop Reseguiden med Sexguiden stackarn!Hade kanske passat bättre om han försökt på Scan´s hemsida,där finns det väl iallafallkanske det  "lammkött"....
Nu återstår bara att se om jag vinner nån kamera eller ej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0