HORMONINVASION I KUBIK...

Dimman ligger tät i hela lägenheten.En salig blandning av tonårshormoner & ständiga PMS hormoner.
Man går in i denna "förtrollade" värld helt på egen risk.Har man tur,så går man ut med lite av vettet i behåll,men det är INGEN garanti!!!
Så här är det 24-7 TYP...Spelar ingen roll om det är i början,mitten eller i slutet av månaden.Dag in & dag ut,år in & år ut..........Feels like a lifetime.På en vecka hinner man åldras 10 år ungefär!!FATTA att jag är GAMMAL....
Alkohol löser inga problem,det gör inte mjölk heller för den delen.Men en egen samtalsterapeut kanske,som kommer hit ett par gånger om dagen och styr upp eländet!Eller så får jag helt enkelt skaffa svart bälte i karate...
YI HAAAAA...(man får väl använda det i sjävförsvar va?)Annars har jag två rosa bälten skärp med blingbling hängande,det kanske funkar ifall jag inte kommer in på karatekursen!!!I nödfall alltså.


                                                                           HJÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0