Familjens akrobat

Vi har en cirkusartist i familjen.Man kan ju undra var hon har fått den talangen ifrån?Eller så är det helt enkelt från mej den genen kommer.Jag tror faktiskt det.Synd då,att det inte fanns nånstans i närheten där jag kunde träna när jag va liten.
Men mamma kanske blev lite skraj efter att jag som treåring studsat mellan golv & tak,vilket resulterade i att jag bröt nyckelbenet.Där rök antagligen den cirkuskarriären!Big,big shame...Nuförtiden får man va glad om man kan sätta sej på huk utan att knän och leder går sönder.
Skulle det mot förmodan gymnastiseras här hemma,så får jag väl sätta upp en stång i vardagsrummet.Det är ju så jävla populärt att åla sej runt en sån...Vilken syn det vore!Nej,jag ska bespara omgivningen och familjen det.Bjuder istället på dotterns uppvisning i kautchuk.(stavas det så?)
(min gummiunge till höger på filmen)

"Trumvirvel"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0