Uppe med tuppen

Man är ju fan inte riktigt klok som går upp klockan 5 en lördagmorron,när man kan ligga kvar under täcket i gosiga värmen!
 Men såhär efteråt är jag faktiskt glad att jag följde med ut på ismete.Ja,alltså jag drack ju mest kaffe och fotade,men ändå.Gäddor fick vi,men som jag skrev igår så läggs dom i igen.(det är sånt man får acceptera om man är ihop med en "riktig" fiskare)Så nån firre till lördagsmiddag blev det minsann inte!
Här kommer dagen i bilder,det va en fröjd att se solen gå upp imorse!


Som en Michelingubbe ungefär...


På väg ut på isen...


Det första av fem borrhål...


Solen börjar gå upp...


...För att fullkomligt explodera utöver isen!


"Liten gädda tittar upp"


Isskulptur från isborren...


Tyvärr inget hugg under pimpelstunden!


Men Polly kan man alltid lita på!


På väg hemåt efter en underbar dag med frisk luft!


We´ll be back...

Kram Majso ♥

Kommentarer
Postat av: Vimman

Mmm vad det ser härligt ut! Morgonstund har ...

2009-02-21 @ 19:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0