Tjejsnack på högre nivå

-Fan va kul det ska bli på lördag!Hörde ni att Linus brorsa kommer till Fia oxå?Shit,han är ju såå jävla snygg...
-Eller hur,men du vet att han har strulat med Moas kusin va?Hon är ju bara FÖR mycket lixom,tror att hon har värsta snyggaste tuttarna och har du sett hur jävla slampigt hon klär sej???Fy fan,jag skulle INTE vilja va ihop med en sån om jag va kille!!!
-Aaa men vaddå.,har jag sagt att jag ska ligga med han eller???
-Förresten,Sebbe kommer ju,och han är ju iallafall normal!!!När han inte dricker lättöl vill säja...
-Ska ni ha Monkey jeansen,eller??
-Aa,tror det,fast syrran har köpt Replay brallor så jag kanske "lånar" dom.
-Vet ni,jag har fått tag på cider,fyra burkar..Shit,jag känner redan hur jävla coolt det kommer bli...Åhh.
-Ska vi dela på ett paket Prince eller??Vafan jag kan inte dricka utan att röka lixom....

FATTA hur kul dom där åttondeklassarna ska ha i helgen!!!Hm,jag har nästan glömt bort hur det va att vara tonåring...
Själv ska jag varken dricka cider eller röka Prince i helgen,och nåra nya Monkey jeans har jag inte heller.Så jag får väl sätta mej med en stor mugg kaffe och slappa i soffan.Skönt att man inte har deras bekymmer,jag har egna och dom vill säkert INTE byta med mej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0