Snöbesök & Dollytuttar...

Tillåt mej ställa en väldigt enkel fråga:
"Varför,varför,varför skulle det komma snö???"Jag som i min enfald hade hoppats på lite våraktiga känslor och mer solsken!Men fan vad man bedrar sej!Som lök på laxen är Dolly Parton på besök oxå.Eller åtminstone hennes tuttar!Shit,jag känner mej som en uppblåst ballong (i revbenshöjd iaf) och kan INTE sova på magen för boooobisarna är lixom ivägen!Behöver jag tala om att jag aldrig kommer knöla in silicon i dom i normala fall hängande påsarna därfram!!!???NEVER EVER!!!(varför tror ni det finns push-up??)
Och det säjer jag bara,nu kan det fan bara bli värre!FÖR av erfarenhet VET jag att kommande dagar inte blir kul!!!Jag förvandlas till en trotsig 4-åring (läs 40 taggare!!),med humör värre än en huggorm som inte ens fått sniff på en råttjävel på flera månader!Godisbegäret kommer göra mej galen och om jag inte kan stå emot så blir jag totalt rabiat efteråt,för hur i helvete ska jag då kunna få på mej bikinin i Egypten???Som om det inte är nog med fettansamlingen jag redan dragit på mej!!Lyckostar dom som bara har det såhär EN VECKA varje månad-jag har det i TRE ungefär!!!Först är det 1 jävla vecka med "förkänningar",sen (minst) 1 vecka när jag bara vill sitta i garderoben och skrika könsord!!!OCH som om inte det räckte,YTTERLIGARE 1 vecka när jag lider av efterskalvet!!Det är ju fan konstigt att man inte sitter på Hispan och knaprar sockerpiller...Fatta,knappt 1 vecka i månaden som jag är hyfsat "normal"...(jag sa hyfsat!)
Enda glädjeämnet nu när Dolly är på besök är att darlingens mungipor ser lite gladare ut,iaf när man tar av sej kläderna.(på kvällen alltså-bara då!)Och det är ju kul att man åtminstone kan glädja nån i den annars så sunkiga perioden!
Med andra ord: "Inget ont som inte har nåt gott med sej"...
Vad har karlar för månatliga problem egentligen??Jag är dålig på det,eller rättare sagt:jag har nog med mej själv...Förvisso har dom skägg och rakar sej!!(Fattas bara att jag får generande hårväxt i fejset oxå!!!)I vilket fall somhelst behöver dom inte slänga ut en förmögenhet på tamponger & bindor.(så jävla bortkastade pengar!)Och dom behöver absolut inte,nån endaste dag i månaden gå och oroa sej för om det möjligtvis "luktar fisk" mellan benen!!!Fan vad orättvist!Köket (vid kaffebryggaren) är min "skyddszon",skulle man mot förmodan "ana" os från ett icke najs ställe så tar kaffelukten bort en hel del...Ha!!Förnimmer jag inte just i detta nu en touch av räkor???Måste nog förpassa mej till köket och sätta på bryggar´n-direkt!(Ler)

Ha det gott & kom ihåg: Det kunde varit värre!

(På tal om räkor...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0