Slutbetalning & kommabortlängtan...

Idag ska resan till Egypten slutbetalas!Sen är det bara att räkna ner tills flyget går.Hoppas att tiden går fort,för nu VILL jag härifrån.Ta en rejäl PAUS och slippa grå,tillintetsägande dagar som lixom bara går på ren rutin.(så jäkla BEIGE)
Jag behöver sol,jag vill sätta mej vid dukat bord morron,middag & kväll,jag vill snorkla,jag vill sitta uppe sent på kvällarna iklädd bara ett linne utan att få köldskador,JAG VILL KÄNNA ATT JAG LEVER!!!!!!!!!!!!!
I övrigt har dagen (so far) inte bjudit på nåt speciellt extravagant,men det ska man väl inte räkna med kanske!
Lite kaffe kan ev.pigga upp för stunden!
Önskar att JAG oxå hade SPORTLOV och kunde ligga kvar i sängen heeela da´n.....är trött,trött jättetrött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0