Lördag med färg

Jag fattar inte varför håret ska se så dassigt ut.Det kan väl inte ha med åldern att göra,eller?Nej det måste helt enkelt va nåt i generna!Bestämde mej iallafall för att slänga i lite färg,paketet har stått i skåpet ett bra tag och jag har gått och glott på det länge utan att komma till skott.
Ganska lugnt och skönt i övrigt.Darlingen är på båtmässa i Älvsjö,förr om åren va det ju han som körde in båtarna där.Minstingen (snart 14 år men kommer alltid va mammas plutt) har jag skjutsat till en kompis,Mellanpluttan är lite seg idag (var ute & partajade ända fram på småtimmarna) och Storsnuttan har kollat lite på TV innan hon stack till sin darling!Med andra ord en ganska behaglig lördag såhär sista da´n i februari.Faktum är att humöret ligger på plus oxå,kan man bli annat än varm om hjärtat när solen skiner?!Att dessutom höra fåglar kvittra,då finns det hopp om bättre tider iallafall!
Imorr´n kanske det blir ismete igen.(om jag orkar upp vill säja)
 
Ha en skön lördagkväll!


Så ser jag ut nu...typ!


Söndagssteken redan fixad...skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0