Lååångsam nedbrytning

Har man tonåringar kan man räkna med att bli långsamt nedbruten.Ner till minsta molekyl.Det kvittar hur många vitaminer och fria radikaler man stoppar i sej,det hjälper inte ett dugg!
Dom kan konsten att driva en till vansinne.Hemorrojder är en baggis i jämförelse med trotsigt hormonstinna tonårsbölder....det finns ju åtminstone salva till sånt...
Jag önskar att jag kunde hypnotisera dom när det blir som jävligast.Men nej då,istället är det JAG som blir försatt i nån slags "demontrans".Det kommer konstiga ljud och ord långt ner från magen,fast det är ingen som fattar eller hör  vad jag säjer!!!
Kanske borde anmäla mej till nån kurs i skrikterapi.Tills vidare får jag väl VRÅLA i kudden....

(Life is like a dick.When it´s hard...just fuck it!!!)


Nedbruten tonårsmorsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0