Fredagsglass & spex....

Hej hopp,det blev lite glass med färsk mango,passionsfrukt och 70 %-ig choklad till kvällskaffet!Det va jag fanimej värd,efter en hel satans lovvecka med ungar ända in på flimmerhåren, HELA tiden,TYP!!!!(som dom säjer!)
Nu har jag brett mackor och darlingen har laddat bryggaren,för imorrn bitti drar vi ut på jakt.....efter middagsmaten!!
Nåja,darlingen har en konstig förmåga att ALDRIG ta upp nån fisk.(ismeta ska vi alltså)Men jag däremot tycker att NÅT som fastnar på kroken kan man väl i allsindar ta med hem och äta upp!!!Det är ju som om alla älgar,rådjur,ja whatever bara skulle få föröka sej utan att man lixom sköt av...fattar ju vem som helst hur det skulle sluta!!!!En god liten gös eller gullig abborre kan man väl få äta upp????NÅN GÅNG!!!
Anyhow,jag SKA  iaf dra på mej (darlingens) kängor och följa med!Va tvungen att prova dom innan,och kunde konstatera:TJOCKA SOCKAR FÅR PLATS-INGA PROBLEM!Dock ska jag ha mer kläder på än det nedan.
Hörs imorr´n!
Önska oss "skitfiske" vetja!!!!


Råvarorna,bästaste sorten!


Slutresultatet,MUMS kan jag lova!


"PÅ SPEXHUMÖR"

                           Majso-PIPPI....
Jag KAN vicka på tårna i dom här "små svarta"....
(kängorna ska med på ismetet imorr´n)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0