Fönsterkuvert triggar fram djävulen

Jaha,så var det dax igen!Att få ett litet trevligt brev med fönster!!!
Det är bara en sak jag undrar,kan inte advokater räkna???Det verkar inte så iallafall.Inte ens när det gäller arvodet.
45 minuters arbete blir helt plötsligt 1 timmes arbete.Inte så jävla konstigt att det blir dyrt med tanke på det påslaget.
Om jag hade vetat det jag vet idag,så hade jag kunnat läsa till advokat själv,så mycket har jag lagt ut på att anlita dom (jäkla utsugarna) vid det här laget.
Jag får syrebrist i hjärnan av allt det här!Ansiktet förvrids och förvandlingen är total,fuck vad jag hatar att behöva hålla på!Och det bara för att Exet inte har nåt annat för sej än att jävlas.Jag säjer bara en sak:"Skaffa dej ett eget liv & sluta parasitera på andra"!!!!!!Hur sjukt som helst...
Nu är det bara att vänta på hans nästa drag,för det kommer var så säkra!!!Frågan är bara vad han ska hitta på den här gången!(Väntan är gastkramande)

Om det finns nån arbetslös filmregissör därute,hör av dej bara så ska jag ge dej manus till en långkörare!!!


Vardagsdjävulen personifierad...

Man kan ju alltid hoppas att eftermiddagen blir trevligare!
Kram sålänge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0