Celluliter,påsar under ögonen,saggiga lår och slitet hår!

Det märks mer och mer att man inte är 20 år längre.För att va lite mer exakt så va det ju VÄÄLDIGT länge sen.
Vad celluliterna beträffar så kan man ju va lite glad mitt i all bedrövelse,att man bor i Sverige och slipper exponera dom året om.Slitet hår verkar alltid komma som ett brev på posten,men det finns ju bot för.Värre är det med dom där jävla påsarna under ögonen.Dom är ju fan stora som IKEA kassar!!!Tro mej,jag har provat med en massa grejer för att åtminstone minska ner dom till storlek 1 liters fryspåsar.Men så fan heller,det verkar va lögn i helvete att få bort dom.Som när jag provade kylmask över ögonpartiet,det resulterade bara i att påsarna (tillfälligt) flyttade sej till ögonlocken istället!Jag såg ut som om jag bölat i flera veckor.Snyggast i stan typ,när alla andra är på landet!Hm..
Vilken jäkla tur att jag inte springer på vimmelfester och blir fotad hela tiden.Å andra sidan kanske man då hade fått sina 15 minutes of fame...Who knows, men framförallt : who cares???
Nej,man ska va glad att man har sej själv och dom man älskar inom räckhåll.Inte heller att förglömma:ALLA UNDERBARA VÄNNER,som berikar ens liv...
Hellre lite celluliter,portabla påsar och kluvna hårtoppar(innan saxen kommer fram),än ett liv utan nära & kära samt vänner som förgyller livet.
Med tanke på att det kunde va mycket värre,så är jag faktiskt "ganska" nöjd ändå!

   Botox,NEJ TACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0