Bara "några" bitar naturgodis...

Yes,yes,yes....Jag köpte inget snask.(för nåra bitar naturgodis räknas väl inte!ELLER?)
Hittills är jag ståndaktig,men klockan är ju bara strax efter 13...Ska väl inte ropa HEJ än kanske!!
Faktum är,att på fredagar får man äta "lite" onyttigt...lite!Så det kanske blir en aning glass (äkta vanilj förstås) med färsk mango iallafall.Jag vill lixom känna att jag inte är slav under "ätarättprincipen" HELA tiden.


Gick bara förbi...10 poäng till mej!


Sprang förbi....40 poäng till mej!


- 10 poäng,det är ju ändå naturgodis...
Slutsumma:+ 40 poäng (används till glassen senare)


Kommentarer
Postat av: ditt barn -.-

HEJ KONSTIGA MAMMA ! ;@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@2

2009-02-20 @ 21:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0