Vafan är problemet?

Varenda jävla kväll
tänker jag att:
Idag SKA jag gå och
lägga mej skapligt!

Funkar det?

NÄE!

Aldrig typ.

Inte för att jag somnar före
03 om jag NÅN gång kommer
i säng före 01,men ändå!

Som idag t.ex.
Redan vid 22 hugget hade
jag en svinbra tanke att
INNAN klockan dragit över
midnatt,så skulle jag ha
mojsat ner mej under täcket.

Och det ser vi ju hur förbannat
bra det funkade.

Knappt ens i tanken om jag
ska va riktigt ärlig.
Och det bör man väl va!

Så nu sitter jag här ikväll IGEN
och är pigg som en mört.

Brygga sej lite kaffe?
Kanske!
Göra verklighet av lite idéer?
Nja!
Sortera smutstvätten?
Redan gjort!
Kolla på Tv?
Orka lixom!

Näe,det får nog bli
lite kaffe iallafall!

Och ni´rå?
Ni sover nu va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0