Skithuspoesi & änglaorder!

Idag har det varit
blandad kompott.

På fm stack jag till
en granne och stängde
in mej på skithuset.

Jag "jobbar" bäst
när jag får va ifred.

Inte så att jag bajsade
eller så.

För det första så bajsar
jag aldrig.
Och för det andra så skulle
jag aldrig kunna göra det
hos nån annan.

Om jag nu hade varit en
bajsande människa alltså!

Nej,jag skrev lite poesi
på toaväggen.

Smaken är ju som sagt
som baken.

Delad!

Sen for jag hem och va
sådär huslig som bara
jag kan.

Pling,plong i mobilen.

Hoppsan!

Där fick jag en stororder
på "lyckoänglar".

50.000 st!

Va det förstås INTE.

Men nåra stycken.

Och som vanligt när jag
är och har varit sådär
sjukt jävla effektiv blir
det kaffe.

Mycket kaffe blir det
som ni förstår.

Kaffeförsäljningen vore
ingenting,om inte lilla
jag fanns.

Det skålar vi för!

S K Å L!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0