Prisa hyresvärden,laxen har landat!

Om man är uppe halva
nätterna,och ändå inte
kan sova pga vissa
kroppsliga omständigheter,
så är man inte alltför
"med" när det bankar
på dörren....

Vart fan är byxorna?

Tröjan som jag la
vid sängen då?

Ok,man kanske ska
ha behå oxå.

Det tar sin lilla tid kan
jag tala om.

När jag va påklädd hade
det slutat banka.

Tack & lov,för hundarna
hade redan skällt hål
i skallen på mej.

Välkommen onsdag och
HEJ MIGRÄN!!!

När jag väl släpat ut min
gamla lekamen och två
hundar,så står han kvar
där på gården.

Hyresvärden alltså.

Med en kartong under
armen lite nonchit´.

"Jaha,du va hemma,jag
ville inte lägga laxen
utanför dörren ifall den
skulle bli förstörd.
Visserligen har den legat
i bilen i tre da´r så..."

"GOD-JUL".

Jorå,jag brukar få s.k
julklapp ibland av "värdfolket"!

På tio år är detta 3:e ggn.

År 2,en pytteliten julstjärna.
År 5,likadan lax som iår.

Dom kostar på sina hyresgäster
i fastigheten minsann.

Iallafall 2/3.
Alla får inte.

Antar att dom själva inte
fick ihop så många
"reklamlaxar" som
dom kunde ge bort!

Men vafan vet jag!



Kommentarer
Postat av: micha

:O är det den årliga laxen vi får tillfälle att smaka i morrn;) hahah ses i em... mysigt <3

2009-12-23 @ 10:11:44
Postat av: Mami svarar:

Eller hur!=)

Mitt på bordet ska den ligga...

Ses sen,GLÖM INGENTING!

<3<3<3

2009-12-23 @ 10:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0