Plans for today!

Idag hade jag tänkt va
lite lagom duktig sådär.

Göra köttbullar med en
massa godsaker i.
Specialkryddade.

Fixa lite mer julgodis.

Handla lite julmat och
bunkra upp som fan
i kylen.

För när man öppnar ett
kylskåp ska man mötas
av en massa godsaker,
hyllorna ska nästan bågna.

Det ska va lite som att
öppna Pärleporten och
man bara:
"Ameh åhhh,VAD ska jag
välja nu för gott"...

Att mötas av en ensam
liten ostkant och nåra
skvättar mjölk......

...det har jag fan ALDRIG
gjort,och vill ALDRIG göra!

Vidare ska jag städa undan
lite skit som ligger där det
absolut INTE ska ligga.

Däremellan kommer
NATURLIGTVIS nya bryggar´n
gå på högvarv.

För ett liv utan kaffe är som
ett liv utan kärlek.
Och utan kylskåp oxå för
den delen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0