När karlar blir som små pojkar!

Om jag säjer spruta
till älsklingen,så blir
han alldeles till sej.

Nej för fan,INTE "spruta"!

Spruta som sticks alltså.
(ja jäklar vilken livlig fantasi ni har!)

Iallafall.
Han blir helt stel,kallsvettas
och svimmar nästan.

För en liten jävla spruta!

Eller ja,kanske inte riktigt
så illa.
Men nästan!

Idag va det dax för
lite kroppsgenomgång.

Lyssnas lite på ♥-at.
Klämmas lite på magen.
Ställas lite frågor.

OCH...

Fram med SPRUTAN!!!

Tömmas på lite blod.
Eller rättare sagt 5 rör.

Det gick huuur bra som helst.

Han va såååå duktig.
Inte en enda tår såg jag.
Inget darr på läppen.

Jag är så inihelvete stolt
över min lille "pojk".

Lika stolt som jag va över
mej själv efter varje förlossning.

UTAN SMÄRTLINDRING.

Fast det såklart.
Det är ju en jävla skillnad.

Jag fick ju inga sprutor...

Tänkte inte på det!


Jätteintressant!


Det här är bara en nervös ryckning...
Inför vad som komma skall!


Moahaha!


Vidare kan jag meddela,att ALLT va tip top!
Han har fysik som en 16-åring ungefär.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0