Kissie diss!

Halkade av en slump in
på Kissies blogg.

Jag känner mej minst
sagt spyfärdig.

Förnedringsblogg och
en jävla massa blaj!

Och så mycket kan jag väl
säja,att om mina döttrar
hade betett sej så,hade
dom fått husarrest tills
dom fyllt 45.
(så myndiga dom är!)

MINST!

Sen ger jag blanka fan
i om det varit "på skoj",
för publiciteten och för
jag vet inte VAD!

Jag vet andra som blivit
polisanmälda för sina
bloggar utan att ens va
i närheten av sånt hon
skriver och publicerar.
Typ en piss i Mississippi
och inte ens det!

Sjuka jävla människor
i bägge fallen.

Så förbannat lågt och
patetiskt i en enda salig
blandning lixom.

Men som sagt,det är ju
skillnad på "skit & pannkaka"....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0