Jada,jada,jada!!!!

Jävla bajsväder.

Fan vad jag HATAR
det här.

Jag skiter i om ungar
älskar snö.

Faktiskt hatar jag nästan
ungar som som jublar över
att det är vitt ute.

Åk till Norrland eller
Alperna,eller vart fan
som helst bara jag slipper
se skiten här.

Det krockas och körs av
vägen hej vilt.
Folk dör fastklämda i
sina bilar.

Pensionärer som snöar
inne med drivor upp
till fönsterkarmen.
Dom dör ju för helvete,
uttorkade och utsvultna.

Är det här typ Guds straff!

Eller???

Hade det inte varit för
att jag behöver köpa
kaffe imorr´n,så hade
jag fan inte gått ut
förrän framåt april.

HATA
HATA
H A T A SNÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Leo

Så länge jag sitter inne i ett varmt hus och framför allt inte sitter i en bil, utan vinterdäck!, så jublar jag också över att det är vitt ute! Hehe...



Hoppas julklappsbestyren går bra imorgon trots vädret. Kram!!

2009-12-18 @ 00:05:45
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso

LEO:

Mm,om det är varmt inne går det väl an.Och vad snön beträffar,så om den nu prompt va tvungen att komma,så föredrar jag isf minusgrader så man slipper slask & skit!

Nu är egentligen största dilemmat att "hitta" dom julklappar man inte vet att man ska köpa.=)

Fast vaddå,det är ju inte den 24:e förrän nästa vecka!

Kram!

2009-12-18 @ 08:48:15
Postat av: anette mörsin

fy faan vad jag gillar dig gumman/klockren som faan

2009-12-21 @ 18:23:55
Postat av: Majso svarar:

Anette:

Och jag gillar fan dej mä...

=D

Så dä så!

2009-12-21 @ 19:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0