Det va det!

Jag börjar dagen
med kaffe.

Precis som vanligt.

Sen fixar jag lite
julfrukost och ger
alla mina älsklingar
varsin julstrumpa.

Vi käkar och umgås,
nån spiller ut läsk
i maten så skinkan
flyter runt på tallriken.

När allt är bortplockat
väntar julklappsutdelning.

Alla blev nöjda och glada
och jag fick massor av
fina,bra och mysiga grejer.

Älsklingen drar till sina
päron & syskon,lilleman
går till pappsen en stund,
jag Stora & Mellan far till
mamsen och pappsen.

Lilleman kommer dit
lagom till Kalle Anka.

Snart är huset fullt.
Över 20 pers!

HÅHÅJAJA!

Naturligtvis kommer
Tomten.

Annars är det fan inte
Jul på riktigt ju!

Och nu.
NU sitter jag med mitt
kaffe vid min gran med
Lilleman & Mellan bredvid.

Stora stack till sin kille
och hans släkt.

Jaha!
Det va den Julaftonen.

2009.

Bara ett år till
nästa då!


Småtrötta frukosttomtar!


Julklappsrim & pappersriv!


Cindy provar sin julklapp,Kelly ligger nedanför
och äter på sin...


"Putsar" till Mozartkulorna till mamma!


On the road again.


Åker förbi det röda huset där vi bodde tills
jag va 9 år!


Ser "lite" på Tv & saknar min älskling!


Traditionella julbilden på mej och
mina underbara ungar!


Mammas gran är vit i år...


Äntligen kommer Tomten och lilla tomtenissan.


Jag fick paket....och en kram!


Man blir lite trött av allt "julande" och dessutom
hade jag ont i magen!

Hoppas ni haft en bra Julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0