Decembers första dag!

Drog till sta´n på fm.

Hämtade stora M,skjutsade
hem "mellans" M och så for
M&M&jag runt som yra höns.

Man hinner ju fan inte ett någe!

Pang bara så va det dax att dra.

Fast lite fick jag med mej iaf.

Ett par jeans och lite småplock
till årliga "Lilljulen" som går av
stapeln nästa onsdag.

Längtar redan efter mina "diamanter".

Vi ska bara vara.
Dricka glögg (inte jag),kaffe,äta
pepparkakor och hembakt och
sist men inte minst:
"PAKETLEKEN".

Nu måste jag se om jag kan
förverkliga nåra av alla idéer
som trängs i vakuumet ovan där!

Och så kaffe förstås.


Det går undan minsann!


Skjutsade "mellan" till hennes första ljusbehandling.
7 sekunder senare var hon klar.Snabba puckar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0