Fredagsgäst...

Jag borde nog plocka undan lite.
Alla prylar upptar lixom ALL plats.

Svärmor kommer på besök.
I eftermiddag.

Kanske skulle ta och bädda rent oxå.
För jag antar att hon vill sova i egen säng.
Inte med nån som gnisslar tänder värre
än en stenkross.

Dessutom händer det att jag pratar
i sömnen.
Inte så funny om det skulle svamlas nåt
olämpligt kanske!

Å andra sidan,hon får väl ta seden
dit hon kommer.
Jag är väl upptagen med annat,typ!

Men lite kaffe kan hon få.
Bryggar´n står ju stand by 24/7.

Jag har sagt det förut och jag säjer
det igen:
Jag gillar min svärmor.
Och HON kan väl inte annat än
älska mej.
En bedårande svärdotter av sin tid!

Jag är så nära perfekt man kan
komma. (i den genren)
När jag får säja det själv alltså!



Välkommen dår´rå-
och känn dej som hemma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det nu så att man VILL va perfekt???vet ingen som är det ännu:-)och jag tror ingen är perfekt HELLER:-)augustifest på sig!!

2009-08-21 @ 18:26:21
Postat av: michaela

jo jag vet 1!!!

min mamma!! hon är perfekt ialla lägen!! <3

2009-08-21 @ 20:11:24
Postat av: michaela

jo!! jag vet 1!!!

min mamma!!hon är perfekt i alla lägen!!!<3

2009-08-21 @ 20:12:43
Postat av: Bengt Peter Karl-Gustaf Stenbäck 0768974457

Håller med dig Michaela NÄSTAN:-)

2009-08-22 @ 08:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0