Bara idioter (& jag) städar under badkaret en lördag!!!

Finns det nåt som är så jävla
tråkigt som att städa?
Och i synnerhet toaletter
och badrum.

Väldigt,väldigt länge har jag
gått och funderat på om det
inte vore dax att städa bakom
och under badkaret.
Men varje gång har jag lixom
bara skitit i det.
Ja alltså,jag har ju inte skitit I
badkaret,men i städningen s.a.s!
För det är ju sååå jobbigt att
lyfta bort framsidan.
Så har jag resonerat.
I 10 år.
TIOJÄVLAÅR...
 
Men igår,DÅ fick jag ändan ur
mina tighta brallor.

ÅH FY FAN.
Hur mycket skit som helst!
Och då ska ni veta att golv,
badkar,väggar och hela skiten
såg dagen ljus i slutet av 60-talet.
Lättstädat?
NO WAY!
Dessutom hade säkerligen snuskot
som bodde innan mej INTE städat.
Heller!

Renovera?
Vaddå så inte nödvändigt!

Näerå,sålänge avloppet bara
luktar bajs 6.5 da´r i veckan
så är det alls inte prioritet
att uppdatera.(inte ens en kran!)

Av värden fick jag rådet att öppna
dörren,så det inte blir så instängt.
HEJ PUCKO!
Och vad blir resultatet?
Jo,att det luktar reningsverk
i HELA lägenheten istället för
bara i badrummet.

Om det är mysigt att ta ett
avkopplande bad,med levande
ljus och nåt drickbart????
GISSA 10000000 gånger!

Jag ångrar så att jag inte för
typ 9 år sen,stoppade in det
avlivna marsvinet i avloppsröret.
Då kanske "snålfan" till värd
ÅTMINSTONE kört en rejäl spolning
av rören.
Men det är ju lätt att va efterklok!

Och när jag tänker efter,det skulle
fan inte göra nån skillnad OM jag
sket I badkaret.
Det luktar ju ändå bajs.....

"Uppfinnar"-Majso tejpade ihop en nagelborste och ett
sopskyffelskaft,och vips så hade hon en "underbadkaret"
rengörare.... (PATENT)

Det är så satans fräscht att klockorna stannar & grisarna somnar!

Jag är inte precis en som tänder på stora "bajshål"...

(gjutjärn,jo man tackar-modernt i början av förra seklet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0