Apropå Ex...

Alltså,det här tar väl priset.
I sjukhet!

Hon vännen som ringde mej
berättade att hennes Ex ideligen
tjafsar om smågrejer, och ska
ha det ena och det andra av henne.

Sånt som han kommer på efterhand
lixom,när han suttit och vänt hjärnan
ut & in så det brinner i peruken.

Nu senast hade han kommit på
att hon minsann inte delat deras
gemensamma bilder helt rättvist.
 
EH OKEJ!

Då äntligen fick hon tillfälle,att återigen
be honom om ett videoband som HON
bad att få med sej vid separationen.

Svaret hon fick va att när han fick ALLA
och då menade han ALLA negativ till 
bilderna,DÅ skulle hon möjligen kunna
få tillbaka bandet.(fast hon vet:ALDRIG)

Löjligt kanske ni tycker,att hon ber om
ett jävla videoband.
MEN,då ska ni veta VAD bandet innehåller.
DERAS SISTA BARNS FÖDELSE...

Men för helvete,fatta vilket sjukt jävla Ex.
Han sitter och glor rakt in i muffen på sin f.d!
(HAN riggade kameran bakifrån det störda aset)
Och bara stenvägrar att lämna det till henne.

Jag kräks av tanken på vilket äcklo han är.
Jag KRÄKS hårbollar som katter!
Det är mina flimmerhår som kommer upp.

För ok,att ett barns födelse är nåt stort och fint,
men när hon berättat detaljer kring deras f.d
liv,så inser jag att han definitivt INTE sitter
och tittar på "livets mirakel"....
Iaf inte DET miraklet,snarare kopieringsmaskinen
mellan benen på Exet!!!!


 

Kommentarer
Postat av: michaela

vilket pskyko....fatta att det är helt fel på DEN personen!!!!!

2009-08-31 @ 12:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0