Vardagsbestyr & skräcködla

Inte fan stod frukostbuffén framdukad imorse heller,jag som vant mej vid allsköns godsaker på morgnarna.Nej,det fick bli en slät kopp kaffe och en cig istället.Lägenheten är full med smutstvätt och sandkorn.Kul att man fick med sej nåt iallafall som minner om utlandet...

Vi var som jag skrev igår på snorklingsutflykt i Egypten,och på den stranden om man hade RIKTIG tur,kunde man eventuellt ha fått syn på sköldpaddor och sjöko.Men ICKE,ingetdera visade sej.I poolen däremot uppenbarade sej en riktig "skräcködla",som J lyckades fånga på film.

Nu står Påsken för dörren och lite halvtaskig städning kanske jag kan få till.Dessutom ska jag försöka värpa lite ägg och hinna med en tur till Blåkulla oxå!Fast först på schemat står : TVÄTT...(jävla skitgöra!)

Kanske hörs senare.
Kram sålänge!♥


"SKRÄCKÖDLAN"




Egyptisk sängkrokodil...


Poolbrudar...


Tilda in action...


Love from Marsa Alam♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0