Det va väl ett jävla tjat...om allt!!!

Ibland önskar jag att man kunde vrida tillbaka tiden.Ibland!
Såna här dagar,typ!
Då önskar jag att sonen va 3 år igen (för en kväll),när hans största upplevelse
va att han kunde "hoppa på balansen"...(läs:hålla balansen)
Det har varit tjat i flera dagar nu.Om hur länge han ska va ute ikväll med kompisarna.
Springa runt som värsta fjortisarna och skjuta raketer och bete sej.(Mm,han ÄR 14-snart)
Och som den snälla mamma man är så har jag gått med på att han får "fjanta" runt till kl.21!!
Vilket INTE godtogs!Konstigt.Så då ville jag va lite extra snäll såhär på Valborg och sa:
"Men okej då,till 21.30"....Behöver jag tala om att han fick ett damputbrott på mej!!Minst sagt!
Sen fortsatte han tjata hål i skallen på mej om pengar...IGEN.
"Jag behöver si & så mycket"..Bla bla bla!
Vafan ser jag ut som Riksbankschefen,eller tror han att jag är nån jävla enarmad bandit,
ständigt inställd på JACKPOT...???SKULLE INTE TRO DET VA!!!!
Ska han ha stålar får han allt göra rätt för sej.Diska lite åtminstone!
Synd bara att det inte finns nåt att diska!
IBLAND ÄR MAN SMART...



Jag eller Riksbankschefen???KLURIGT VÄRRE!


Kanske finns "viss" likhet!
"Rynkad panna-IBLAND"
            

Kommentarer
Postat av: Pjut

Bryt ihop o kom igen puss påre, skicka ungen till PUTTES MILITÄRISKA DAGSLÄGER för en dag!!!!

2009-04-30 @ 18:28:08
Postat av: Majso

Shit vad jag ska komma ihåg det nästa gång jag får "psykbryt"...Och bara så du vet:"Lovat ä LOVAT"

Najs Valborg påre!

2009-04-30 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0