Min muffla & jag.....

Har varit på besök hos tant Doktorn på förmiddagen,trodde ju som sagt att det va "arabiska" baciller i spetsarna!
Men det va det INTE,bara en liten infektion högst sannolikt av svensk härkomst.Jag fick inte ens medicin för det kan tydligen läka ut av sej självt.Med facit i hand kan det ju tyckas jävligt surt att betala 150 spänn för att lämna en skvätt fesvarmt kiss i en mugg,inställd i en lucka bakom toastolen.Men,så kan det bli en solig dag i april.Tur iallafall att vädret är toppen,eftersom jag inte ens fick så mycket som ett halvt klistermärke av doktor S...(jag som va såå duktig och lät henne klämma på magen och..."blåsan")

Har iallafall inhandlat Tranbärsdricka för att försöka driva infektionen ur kroppen.OCH så ska jag dricka MASSOR med vatten.Hur enkelt som helst,bara att ta ett stort glas till varje mugg kaffe,vips så har jag fått i mej 3-4 liter.Så mycket kaffe dricker jag,om det va nån som inte redan visste det!!!

Som sagt,nu är det dax för en mugg på balkongen,och vattnet är redan upphällt!
                  

Ha det gott i solen!
       Majso♥


Inga utländska "inkräktare" här inte...TACK & LOV!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0