Tur & retur till Mars....

Vad säjs om "sommarboende" på Mars?Runt år 2030 kanske dom första resorna börjar gå dit!
Jag undrar bara HUR man "reser",första klass eller ekonomiklass?Och vad GÖR man den tiden det tar att komma dit???För ska man resa när Mars ligger närmast Jorden i omloppsbana tar det 6 månader.Då befinner sej den "röda planeten" ungefär 55 miljoner km bort,och dessutom måste man stanna i ca 2.5 år...typ!!!Låter väl som en toppenresa,eller???Varför inte skicka dit alla jävla "idioter" som man vill ska hålla sej borta minst ett par år,UTAN att skicka med dom nån rymddräkt.För eftersom lufttrycket är en hundradel av det vi har här,så lär "idioterna" explodera så fort dom sticker ut näsan där uppe.Och helt plötsligt kommer dom inte tillbaka alls!!!Önska är gratis tack & lov!
Själv ska jag nog ta mej en funderare innan jag bokar nån "liten" tripp,om det inte är så att det finns bredbandsuppkoppling där vill säja...Isåfall är valet givet,förutsatt att "idioterna" stannar kvar här förstås!!!!


Mars nästa...


I ett hus med vita knutar uppe på kullen...


...beroende på om denna funkar!!!


Eller så stannar jag här...i min favoritfåtölj!

Kram♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0