Jag är ingen riktig "arbetsmyra"...

Dagen har bjudit på ett uuunderbart väder,det går ilningar från tårna ända upp till hårrötterna...Av solsken blir man glad,får energi och gör såna där saker som man annars bara fnyser åt,som att tvätta bilen t.ex-NOGGRANT!
Det känns så himla skönt efteråt när man står där med en liten svettpärla i pannan och VET att man varit riktigt duktigt!Att sen få sätta sej ute med en mugg kaffe och se hundarna springa omkring och få glädjefnatt,ja då jäklar ÄR det vår på RIKTIGT!

Ikväll verkar det bli lugnt här hemma,bara jag & darlingen.(och hundarna förstås)
Lite Tv-tittande, kanske nåt sällskapsspel (eller inte!) och en sabla massa kaffe som vanligt.


Ha en skön Påskafton / Majso ♥


Fick hjälp av Micha med biltvätten


Cindy vaktar kaffet...


...och Kelly solar


Jag & mitt kaffe....


"Vissa är flitigare än andra"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0