Om fyra timmar....smörgåstårta...me like!

Jag har hållit mej heela da´n,från att äta alltså!Ska ju på 6-års kalas om nåra timmar och då serveras smörgåstårta.
Inte kan man va mätt redan innan man kommer!Nej för tusan,jag ska äta så jag spricker och inte vill se mat på flera dagar!Så gott tycker jag att ihopkladdade mackor är!

Har hunnit med en hel del hittills,faktiskt!
Varit jourhavande medmänniska,tvättat & diverse annat.
Dessutom fick R AKUT ont i magen i morse,så han har varit hemma-kurerad av snällaste mamman.(till & från)

Om inte magen är i vägen för datorn senare (ätit för mycket) ikväll,så återkommer jag kanske!
Tills dess (isf) : Puss & Kram!
                Majso ♥


Blomma till födelsedagsbarnet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0