Jag smyger på fjortisar,ha,ha!

Fick mess från sonen:"Vi ska äta glass med klassen,kom till affären,behöver 18 spänn-minst".
Svarade att han får hämta pengar HÄR!!!(jag jobbar fan inte för Rädda Barnen...)
"Mm" kom det till svar.
Sonen lyste med sin frånvaro,skönt tyckte jag!
Så ringer telefonen och sonen väser (läs målbrottsmumlar) med blåsknaster i bakgrunden :"Du måste komma NU till affären,jag ska gå därifrån strax"..Men va fan tror han att jag sitter här med Sibylla kulan och ser varenda jävla steg han tar,eller!!!
Snäll,eller rättare sagt korkad  som en sabla "curlinghall" snörar jag på mej skorna och stoppar inköpslistan + en selma i fickan och drar järnet för att möta upp glassmonstret.
Han får selman (typ miljonte denna vecka) och piper iväg snabbare än jag hinner säja H...(hej då)

Jag lägger mej i bakhåll som värsta "paparazzifotografen"-Dagens (sjuka) höjdpunkt!





Nån som kan donera ett bälte till sonen???PLIIIS...

Ha det gott!♥





Kommentarer
Postat av: Pjut

Bälte inga problem!Curlingmorsan kanske kan sponsra en fattig stadsbo, om man har miljonterselmor? Love i luften kanske R är väl in löv, då ska ju han bjuda damen på glass om så är. GEN MER!!!!vetja skit i Egypten!!! Bli Papparazzi sälj till högst bjudande sonen kanske köper en o annan bild innan publicering

2009-04-29 @ 17:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0